Pomysł na teleakwizytorów

Wydzwaniają do mnie, a zapewne i do Was różni teleakwizytorzy którzy składają propozycje wzięcia udziału w różnych prezentacjach garnków, kołder, cudownej wody, materacy i innych produktów które z reguły są albo szmelcem, albo są 10-cio krotnie droższe niż w normalnej sprzedaży.
Ponieważ ruganie dzwoniącego mija się z celem – w końcu też człowiek, a do tego robotę ma podłą, mam taki pomysł by wszyscy chętni maksymalnie przedłużali rozmowy z teleakwizytorami dopytując o szczegóły produktów, prosząc o przeliterowanie nazwy, dane producenta, gwaranta itd ( wszelkie metody przedłużania mieszczące się w ramach kulturalnej rozmowy dozwolone ).
Oczekiwany skutek:
1. spadek statystyk dzwoniącego ( mniej telefonów w godzinę )
2. spadek ogólnej liczności osób z którymi uda się umówić spotkanie
3. wzrost zatrudnienia w call-center, wskutek przeciętnie mniejszej wydajności
4. wzrost kosztów dla firm sprzedających te różne cuda.
5. zapewnienie odmiany pracującym w tym kieracie.
6. być może dopisanie waszych nr telefonów do listy numerów do których nie warto dzwonić…

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>