GetIn – GetOut

Szanowny banku !

Zaprawdę doceniam Twą troskę o mnie, szarego, zwykłego klienta, któremu to świadczysz usługi wspaniałe przechowywania na nieoprocentowanym koncie środków moich.
Doceniam te kolejki w oddziałach, które generujesz oferując lokaty specjalne dla tych, którzy się osobiście pofatygują, a i być może zapomną na czas po zakończoną lokatę się zgłosić, co sprawi automatyczne odnowienie na nader niepromocyjnych warunkach.
Doceniam te reklamy z Piotrem Fronczewskim, wszak skoro pokrętna umowa na utrzymanie konta musi być po polsku, Pan Piotr choć w reklamie po czesku pogada.
Doceniam to cierpienie Twoje, o Wielki Banku, który znosiłeś obecność moją, z mym internetowym kontem którym sam zarządzałem, by Ci kłopotu, a kolejek w oddziałach obecnością swoją nie powiększać.
Doceniam też list Twój najnowszy, z podwyżką o prawie 10 pln opłaty za przywilej trzymania u Ciebie mych walorów, od których nie wypłacasz mi ni grosza odsetek.
A ledwie dwa lata temu byłeś bankiem dla klienta, miałeś rozsądne lokaty, wygodne konto, sprawny system. Od pewnego czasu ni lokat, ni wygody, ni sprawności.
Wybacz więc, lecz sentyment nie jest wart prawie 120 pln rocznie.
Może ktoś tam u Ciebie nie zrozumiał, że obrażasz mnie listem z tak drastyczną podwyżką. Nie otrzymasz już ode mnie na przechowanie ani złotówki. Inny bank z chęcią przyjmie moje oszczędności.
Wybacz – lub nie wybaczaj – od dziś mam Cię w dupie.
GetOut.

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>